myparty

Alla inlägg under april 2011

Av lotta johansson - 2 april 2011 10:44

jaja life is a bitch mina batterier e tvär döda på telefonen....

ringer den som ska ringas i dag...

hunden e hittad... tack för fyllan i går diana... de var en brak fest i bland e de lyx att bli av me frivården på en fredag....

Av lotta johansson - 2 april 2011 04:16

vilken soppa jag har suttit mig i nu hunden e borta borta borta min vackra torro..

jönsson hatar hatar mig vilket jag fattar... de e ett år sen jag kom ut från färingsö och ett år sen jag förlorat den killen jag älskat mest i hela värden...men borta... sen första aprill förra året har inget varit viktigt för mig... äter å äter... går inte upp i vikt ni klagar å klagar om att gå ner... ja banta då i stället... för mig verkar de inte spela någon roll ja jag e en tjockis i lyx paket..

lite kärlek ja tack...

ha ha ha krama kudden borde väl bara vara instututions skada....

orka livet e snart 25 årå har inga barn pluggar de jag skulle ha pluggat för länge sen de e väl ett under att jag har en hjärn cell kvar...

fuck off and die

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


ett glas som e hälften fyllt med vatten ser jag som halv fullt... dom flesta ser de som halv tomt...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards