myparty

Alla inlägg under september 2010

Av lotta johansson - 18 september 2010 12:19

fy fan vilken grym kväll på liseberg i går...

kapten röd å karusell me katri  å emil, sen utgång... = party

Av lotta johansson - 17 september 2010 11:02

Av lotta johansson - 16 september 2010 19:18

OM NI INTE ANMÄLT MIG FÖRST HADDE DET INTE SLUTAT SÅ HÄR

jaha ja nu blir rättegång om besöksförbud ni kan dra åt helvete....precis när jag bestämt mig för att inte säga något om något precis när jag pratat med visare personer folk som förklarade för mig hur fel jag gjort när jag pratat med grisarna.. får jag det där fitt smatalet att  dom anmält mig igen...  jag tänkte ta tillbaka och inte säga något...fasst nu e jag förbannad nu har han anmält igen... nu är mitt tålamod slut jag erkänner jag kommer att säga som det var i rätten MAMMA  jag bryr mig inte om dom kallar mig golare, jag bryr mig inte fatta det ...Det ända jag bryr mig om är att du ska överleva din sjukdom snälla mamma dö inte....

DRA NI TVÅ EMMA WIKSTRÖM OCH MARKUS NORDSTÖM SÅ LÅNGT ÅT HELVETET NI KAN NI GÖR MIG TILL GOLARE ERA SMÅ JÄVLA FITTOR DRA DRA....

Av lotta johansson - 3 september 2010 11:03

så här kan du ju sluta ha ha ha ...

old times song...

Av lotta johansson - 2 september 2010 22:01

jaha ja då ligger jag här å lyssnar på musik nu igen ... tråkigt nog mår jag inte som jag ska i dag e sjuk å undrar över om livet ska vara så här sjukt tråkigt???

vakna duscha äta frukost gå till skolan komma hem å plugga nästan samma varje dag så kommer helgen då man tycker att de skulle vara så jävla skönt att vara ledig då har man massor att göra då oxå med dom där jävla böckerna....


vat inte om jag ställer för höga krav på mig själv? men håller ut iaf... ser mitt mål någonstans i framtiden och tänker inte misslyckas mitt liv har varit fullt av misslyckanden... inte bra inte bra...men nya tag nu...men bara pepp talking fan...


annars kan jag då erkänna att jag hellst har velat ligga under mitt täcke mest hela veckan... fy fan den här veckan har inte varit lätt....   ahh en sån vill jag ha då skulle jag sluta sura ha ha ha....*skojja* verkligen...

men va ska man säga har jag tur kanske jag får förlja med per å testa hans studsare roligare än så kan man nog inte ha på landet....

om man nu inte träffar en snygging med en stor Harley davidson   jag lovar er....

en dag :) när jag pluggat klart kommer det stå en harley på min parkeringsplats...

goo natt

Av lotta johansson - 1 september 2010 21:08

sitter här å väntar på att ganstern stefan ska skaffa en as hård blogg

man bara ye ye wow wow you go stefan....   så jävla ganster....

och tänker inte blogga mer förens stefan gör de ....

THATS A FACT....  


  its like this....

inga hot bara löften ....


puss puss å stefan va inte keff nu...


Presentation


ett glas som e hälften fyllt med vatten ser jag som halv fullt... dom flesta ser de som halv tomt...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards