myparty

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2010

e tanke till min sjuka mamma

Av lotta johansson - 12 oktober 2010 23:37

dåså va de dags igen för lite blogg...

funderar över mycket just nu allt gick så fort mamma höll på att dö

nu ligger hon bara i en säng på sjukhuset och vet varken vilket år de e eller om folk lever eller är döda kan ju skratta mi lycklig att hon över huvud taget kommer i håg sin familj. det har inte varit en lätt tid och lättare verkar den inte bli mörker mörker mörker, ni som öskade mig mörker fick som ni ville.

tack till ALLA underbara läkare och sjuksystrar som tagit hand om mamma i de här skedet och räddat henne från döden, det är jobbigt när hon säger att det kan gå fort så e man bara poff borta.

mamma jag älskar dig även omjag inte kan vara fysiskt hos dig varje dag så tänker jag på dig dagligen hela tiden hoppas att du blir frisk igen snälla snälla mamma...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lotta johansson - 2 april 2011 10:44

jaja life is a bitch mina batterier e tvär döda på telefonen.... ringer den som ska ringas i dag... hunden e hittad... tack för fyllan i går diana... de var en brak fest i bland e de lyx att bli av me frivården på en fredag.... ...

Av lotta johansson - 2 april 2011 04:16

vilken soppa jag har suttit mig i nu hunden e borta borta borta min vackra torro.. jönsson hatar hatar mig vilket jag fattar... de e ett år sen jag kom ut från färingsö och ett år sen jag förlorat den killen jag älskat mest i hela värden...men bort...

Av lotta johansson - 4 mars 2011 20:00

då visar de sig att  när man behöver en vän som mest så vänder hon ryggen till en så nu e vi inte vänner mer grattis till er alla som inte vill att vi skulle vara vänner tack å hej ...

Av lotta johansson - 4 mars 2011 20:00

då visar de sig att  när man behöver en vän som mest så vänder hon ryggen till en så nu e vi inte vänner mer grattis till er alla som inte vill att vi skulle vara vänner tack å hej ...

Av lotta johansson - 13 februari 2011 20:40

         

Presentation


ett glas som e hälften fyllt med vatten ser jag som halv fullt... dom flesta ser de som halv tomt...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards