myparty

Direktlänk till inlägg 6 december 2010

panik

Av lotta johansson - 6 december 2010 23:45

SJUK SOM FAN I DAG... myshets nivån e på noll jag har panik ... vill hellst kunna sova men hostar som jag aldrig gjort förut... hadde en mysig helg iaf..

nu e jag sjuk å ska ha massor me prov den här veckan blir nog preparera mig med alvedon å ligga i sängen å kolla film...

ska flytta IGEN.. jobbigt att flytta så ofta men dom har inte så stort utbud av kurser på komvux här där jag bor så de mest naturliga blir väl att flytta sig in emot staden då ra....

men de blir i januari längtar som fan.. ska bli massa mys nu me jul å allt...

snart muckar jönsson ska bli fett kul att träffa han alltså..

ne nu e re go natt...  


 
 
Ingen bild

SkeooOO

8 december 2010 16:07

Du ser ut att må bra challe! Jag saknar dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lotta johansson - 2 april 2011 10:44

jaja life is a bitch mina batterier e tvär döda på telefonen.... ringer den som ska ringas i dag... hunden e hittad... tack för fyllan i går diana... de var en brak fest i bland e de lyx att bli av me frivården på en fredag.... ...

Av lotta johansson - 2 april 2011 04:16

vilken soppa jag har suttit mig i nu hunden e borta borta borta min vackra torro.. jönsson hatar hatar mig vilket jag fattar... de e ett år sen jag kom ut från färingsö och ett år sen jag förlorat den killen jag älskat mest i hela värden...men bort...

Av lotta johansson - 4 mars 2011 20:00

då visar de sig att  när man behöver en vän som mest så vänder hon ryggen till en så nu e vi inte vänner mer grattis till er alla som inte vill att vi skulle vara vänner tack å hej ...

Av lotta johansson - 4 mars 2011 20:00

då visar de sig att  när man behöver en vän som mest så vänder hon ryggen till en så nu e vi inte vänner mer grattis till er alla som inte vill att vi skulle vara vänner tack å hej ...

Av lotta johansson - 13 februari 2011 20:40

         

Presentation


ett glas som e hälften fyllt med vatten ser jag som halv fullt... dom flesta ser de som halv tomt...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards