myparty

Alla inlägg under december 2010

Av lotta johansson - 17 december 2010 12:00

vägen e väldigt lång från brustet hjärta å katastrof till lycka...

i dag kan jag utryka lätt lycka men dock ingen kärlek har försökt att utryka ren kärlek å visa uppskattning länge nu... men när de kommit till krian har jag någon stans ändå tänkt att de inte kan vara möjligt att få den tillbaka om jag ger min så jag har släppt och dragit... jo jo då e man super lycklig eller???

jag tror å hoppas på att jag ska kuna lite på någon igen men de känns svårt...

jag ser inte mycket lycka nu saknar att könna mig lycklig å fylld av kärlek när man vaknar på morgonen... saknar dig fast jag hatar dig...saknar att du tar min hand lätt å kramar om den.... men hatar dig så jävla mycket att du har förstört mig å min förmåga att lita på personer som jag borde ta till mig..

å andra sida va jag redan innan jag träffade dig ärrad jag tror att jag e känslomässigt störd sedan innan... innan jag träffade dig visste jag inte vad kärlek va tack att du visade mig de...

jag tänker inte säga något om något i rätten...du visade mig något som jag aldrig trodde jag skulle känna känslor för en annan person... nu e de så att de e synd att jag inte äger den förmågan att känna så å de har nog me min diagnos att göra... mitt första erkännade ang diagnosen hamnade på min blogg....hm inte ok... ne bäst att sluta nu... bye bye

Av lotta johansson - 6 december 2010 23:45

SJUK SOM FAN I DAG... myshets nivån e på noll jag har panik ... vill hellst kunna sova men hostar som jag aldrig gjort förut... hadde en mysig helg iaf..

nu e jag sjuk å ska ha massor me prov den här veckan blir nog preparera mig med alvedon å ligga i sängen å kolla film...

ska flytta IGEN.. jobbigt att flytta så ofta men dom har inte så stort utbud av kurser på komvux här där jag bor så de mest naturliga blir väl att flytta sig in emot staden då ra....

men de blir i januari längtar som fan.. ska bli massa mys nu me jul å allt...

snart muckar jönsson ska bli fett kul att träffa han alltså..

ne nu e re go natt...  


Av lotta johansson - 3 december 2010 11:08

att vara fattig suger vem fan klarar sig egentligen på 2000 kr i månaden.

att vara fattig får mig att tänka i kriminella banor vilket jag inte alls tycker om.

kriminella tankar e bajs knark e bajs, men att vara fattig verkar vara baksidan med att vara nykter å drog fri å student. de blir nog ett jobb till våren ...

jobb å plugg = pengar å de är lika med frihet....

freedom roules the world....

min värd e inte så begränsad som förut ... den känns nästan lite för stor för lilla mig som kämpar på för att bli vuxen å få vuxen poänghitills har jag inte många sånna enligt mig själv    men de kommer väl   ...

jo visst har jag väl några poäng ....

men iaf nu ska jag gå in å mumsa lunch snart...

hej då på er

Av lotta johansson - 1 december 2010 13:42

en liten check lista till ny år..


legg - fixat


löshår -  fixat äntligen :)


naglar -bokat å klart tack kimsan du e bäst


frisören - bokad å klar


kläning - tror jag hittade en


skor - super svårt måste ha klänningen först


fest - de kan ni ge er på - puss på dig frugan saknar dig massor



annars så leker livet på bra e glad å possetiv å vill ha jul å nytt år nytt år nya tag... puss

Presentation


ett glas som e hälften fyllt med vatten ser jag som halv fullt... dom flesta ser de som halv tomt...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards