myparty

Alla inlägg under november 2010

Av lotta johansson - 30 november 2010 13:40

                               DAGENS


HÖRDE OM EN MAMMA SOM INTE VILL LÄMNA SITT BARN TILL PAPPAN PGA AV ATT HON DÅ SKULLE FÅ 1200 XTRA I MÅNADEN FY FAN SANCKA OM ATT SÄLJA UT SITT BARN ... TUR ATT PAPPAN INTE GICK MED PÅ DET.... VART FAN E VÄRDEN PÅ VÄG EGENTLIGEN????!!!!!  KOM IGEN DE HANDLAR OM 1200 KR....

RIKTIGT  TJOCKIS BEETENDE....


NE NU SKA JAG ÅKA TILL MAMMA PÅ SJUKHUSET HA DE BRA Å SÅ ...

BLOGGAR MER I KVÄLL.... PYSS  

Av lotta johansson - 18 november 2010 10:29

va jag lycklig då e jag lycklig nu jag vet inte tror mest att då var en vana...

vet inte om lycka e gratis. vet inte vad jag gör med mitt liv självklart vet jag att jag pluggar söker lya å e oberoende.. de sista e lyx... kanske vardags lyx men vad vet jag om vardags lyx??? är så här då vet i fan..

Är de inte illa när man tvivlar på lycka???

Jag vet att jag har unerbarar vänner som jag håller närma hjärtat... men efter de vet jag noll...förvirrande...

jag känner mig som en liten flicka som inte når över de smörgås bordet som egentligen finns upp dukat för mig...

förrvirrad å rädd skulle inte kalla de lycka inga vuxen poäng heller tyvärr...

nej puss å kram

Presentation


ett glas som e hälften fyllt med vatten ser jag som halv fullt... dom flesta ser de som halv tomt...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards