myparty

Direktlänk till inlägg 18 november 2010

lycka

Av lotta johansson - 18 november 2010 10:29

va jag lycklig då e jag lycklig nu jag vet inte tror mest att då var en vana...

vet inte om lycka e gratis. vet inte vad jag gör med mitt liv självklart vet jag att jag pluggar söker lya å e oberoende.. de sista e lyx... kanske vardags lyx men vad vet jag om vardags lyx??? är så här då vet i fan..

Är de inte illa när man tvivlar på lycka???

Jag vet att jag har unerbarar vänner som jag håller närma hjärtat... men efter de vet jag noll...förvirrande...

jag känner mig som en liten flicka som inte når över de smörgås bordet som egentligen finns upp dukat för mig...

förrvirrad å rädd skulle inte kalla de lycka inga vuxen poäng heller tyvärr...

nej puss å kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lotta johansson - 2 april 2011 10:44

jaja life is a bitch mina batterier e tvär döda på telefonen.... ringer den som ska ringas i dag... hunden e hittad... tack för fyllan i går diana... de var en brak fest i bland e de lyx att bli av me frivården på en fredag.... ...

Av lotta johansson - 2 april 2011 04:16

vilken soppa jag har suttit mig i nu hunden e borta borta borta min vackra torro.. jönsson hatar hatar mig vilket jag fattar... de e ett år sen jag kom ut från färingsö och ett år sen jag förlorat den killen jag älskat mest i hela värden...men bort...

Av lotta johansson - 4 mars 2011 20:00

då visar de sig att  när man behöver en vän som mest så vänder hon ryggen till en så nu e vi inte vänner mer grattis till er alla som inte vill att vi skulle vara vänner tack å hej ...

Av lotta johansson - 4 mars 2011 20:00

då visar de sig att  när man behöver en vän som mest så vänder hon ryggen till en så nu e vi inte vänner mer grattis till er alla som inte vill att vi skulle vara vänner tack å hej ...

Av lotta johansson - 13 februari 2011 20:40

         

Presentation


ett glas som e hälften fyllt med vatten ser jag som halv fullt... dom flesta ser de som halv tomt...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards